.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

يك گروه وهابي در كويت با نصب پارچه نوشته هائي تفرقه انگيز احساسات شيعيان را برانگيخته و موجب اعتراض علماو مسئولان كويتي شده است . موسسه « وذكر » كه رياست آن با فردي به نام « فواد رفاعي » است تعداد زيادي پوستر و تابلو با عبارت « عاشورا روز شادي و سرور » خشم شيعيان را برانگيخته است . حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر مهري از علماي شيعه كويت گفت روز عاشورا روز اندوه پيامبر و اهل بيت و روز شادي دشمنان آنهاست . وي از مقامات كويتي خواست با اين موسسه وهابي قاطعانه برخورد نمايند.

اينروزها اخباري از ورزش كشور منتشر مي شود كه تعجب بسياري از كارشناسان و مردم را برانگيخته است . شفاف نوشت : ماجراي دوپينگ وزنه برداران و سرانجام محروميت حسن رضازاده از يك سو و ماجراي كشف حجاب بانوان كاراته كا در آلمان از سوي ديگر موجب تعجب شده است . اما جالب اين است كه همه چيز در هياهوي سياست گم شده و حتي بسياري از كسانيكه از آنان توقع مي رود نيز سكوت كرده اند. اما علي رغم تكذيب خبر كشف حجاب بانوان كاراته كا كه توسط متقيان مسئول سبك شيتوريو كوكاي يونيون كاراته صورت گرفت متاسفانه تصاوير منتشر شده از اين رقابتها صحت خبر مذكور را تاييد مينمايد.

سازمان ملي جوانان با ساخت يك تيزر تبليغاتي اقدام به تبليغ و ترويج دوستيهاي خياباني و پاركي ميان دختران و پسران در صدا و سيما مي كند. به گزارش پرچم پس از آن كه نمايشگاه ازدواج آسان ! سازمان ملي جوانان به علت ترويج زندگي هاي اشرافي و ازدواج هاي ده ها ميليوني و به ويژه دادن غرفه به سايت هاي اينترنتي همسريابي مورد انتقاد قرار گرفت اخيرا اين سازمان با پرداخت پول اقدام به سفارش يك تيزر تلويزيوني كرده است كه در آن دوستي دختران و پسران در پارك تبليغ مي شود و تاكيد مي كند كه اين دوستي ها به ازداج منجر مي شود. در اين آگهي تلويزيوني كه در روزهاي اخير در ساعت پربيننده از شبكه هاي سراسري سيماي جمهوري اسلامي پخش مي شود يك دختر و پسر برروي نيمكتي نشسته اند و به زانتياي سفيدي كه به عنوان ماشين عروس استفاده مي شود و يك زوج خوشبخت را نمايش مي دهد با حسرت نگاه مي كنند. پس از عبور اين ماشين عروس دختر و پسر مذكور كه ظاهرا همديگر را نمي شناسند از هم فاصله مي گيرند اما كارگردانان با نمايش فلاش يكي از گذشته تاكيد مي كند كه زوج خوشبخت ماشين عروس فعلي فقط سه هفته قبل در همان پارك با هم آشنا نشده اند و اين آگهي تلويزيوني با پخش شعار « آينده در كنار شماست » به وعده يك ازدواج موفق و خوشبختي را به روابط ايجاد شده ميان دختر و پسر در پارك تاييد مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.792 seconds.